FAQ
Klucze, zamki i części zamienne
W jaki sposób mogę zamówić części zamienne?
Odwiedź naszą witrynę serwisową Support & Go, aby zamówić części zamienne do produktu Lipault. Upewnij się, że posiadasz pełny kod produktu, który znajdziesz na karcie gwarancyjnej lub na etykiecie wewnątrz produktu. Należy pamiętać, że w przypadku niektórych (starszych) kolekcji możemy nie mieć już dostępnych części. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc w najlepszy możliwy sposób.
GDZIE JEST KLUCZ DO MOJEGO ZAMKA TSA?
Klucz nie jest dostarczany z zamkiem TSA. Agenci TSA na lotniskach w USA są jedynymi osobami, które mają dostęp do tych kluczy. To pozwala im otworzyć twoją walizkę do wglądu, bez uszkadzania zamka szyfrowego. Użytkownik do otwierania i zamykania walizki powinien używać kombinacji trzech cyfr.
Korzystanie z tego zatwierdzonego przez Travel Sentry® zamka umożliwia otwarcie, sprawdzenie i ponowne zamknięcie bagażu przez organy bezpieczeństwa bez uszkodzeń.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź: www.travelsentry.org.
W jaki sposób mogę ustawić szyfr w zamku?
- Jeśli Twoja walizka posiada czerwoną strzałkę na zamku, usuń ją.
- Kod fabryczny walizki to 0-0-0. Wybierz swój 3cyfrowy kod, który możesz łatwo zapamiętać (data urodzin, adres, etc.).
- Znajdź guzik lub dźwignię ulokowane w okolicy zamka cyfrowego:
- W przypadku guzika, przesuń go w stronę zamka I przytrzymaj w czasie gdy będziesz ustawiać swój szyfr, a następnie puść guzik.
- W przypadku dźwigni, przesuń ją do jej dolnej pozycji (niektóre należy przesunąć w prawo i do góry), ustaw szyfr i ustaw dźwignię w jej pierwotnej pozycji. Twój wybrany kod jest teraz ustawiony.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, wyślij do nas wiadomość email.
W jaki sposób mogę otworzyć zamek szyfrowy, jeśli zapomniałam/łem kodu?
Aby otworzyć zamek, będziesz potrzebować pomocy autoryzowanego Punktu Serwisowego Lipault. Aby znaleźć najbliższy Punkt Serwisowy kliknij tutaj.
Gwarancja i serwis
Gdzie mogę naprawić swoją torbę? Zalecamy naprawianie toreb i walizek Lipault w autoryzowanych Punktach Serwisowych Lipault, gdyż tam z pewnością zostaną potraktowane w należyty sposób. Podczas gny naprawy może dokonać praktycznie każdy wyspecjalizowany zakład, tylko naprawa w autoryzowanym Punkcie Serwisowym gwarantuje wykonanie naprawy w ramach gwarancji. Aby znaleźć najbliższy Punkt Serwisowy kliknij tutaj.
Jak wygląda gwarancja Lipault?
Zakupy
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
W jaki sposób mogę śledzić moje zamówienie?
W jaki sposób mogę anulować moje zamówienie?
Ponieważ zawsze staramy się wysłać zamówienie tak szybko jak to tylko możliwe, nie ma możiwości jego anulowania lub zmiany zamówienia po złożeniu go w naszym sklepie internetowym. Jeśli nie chcesz otrzymać swojego zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Po otrzymaniu Twojej prośby, nie gwarantujemy jednak, że zamówienie zostanie anulowane. Jeśli jednak uda nam się to przed dokonaniem wysyłki, zobaczysz to w historii swoich zamówień na Twoim Koncie Klienta.
Jesli nie uda nam się anulować zamówienia, prosimy byś odmówiła/ł jego przyjęcia od dostawcy. Zwrócimy Ci cene zakupu, po odebraniu paczki od firmy przewozowej.
Sprawdź Politykę Zwrotów jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji.
Gdzie mogę znaleźć najbliższy sklep z produktami Lipault?
Podróżowanie z Lipault
Czy mogę zabrać moją torbę na pokład samolotu?
Ogólnie przyjęte maksymalne wymiary dla bagażu podręcznego to: wysokość 56 cm, szerokość 45 cm oraz głębokość 25 cm. Te wymiary zawierają również elementy wystające, takie jak kółka, uchwyty, boczne kieszenie itp.
Wymiary uwzględnione w tabelce są wymiarami zewnętrznymi (z uwzględnieniem rączek, kółek, kieszeni bocznych i innych części zewnętrznych).
Pomiary pojemności, rozmiarów i wagi zostały wykonane w laboratoriach Lipault z zastosowaniem wszelkich procedur, jednak dopuszcza się margines błędu w wysokości do 1,5 cm w odniesieniu do wymiarów i 5% do wagi i pojemności.
Lipault zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, kolorów, rozmiarów i wagi produktów, bez wcześniejszego ostrzeżenia. Mogą wystąpić różnice między kolorami, w związku zastosowanymi technikami nadruku.
Uwaga: z powodu ograniczonej ładowności, niektóre linie lotnicze nakładają dodatkowe restrykcje dotyczące rozmiaru i wagi bagażu. NAYAN NV i Lipault nie mogą być obciążane odpowiedzialnością za inne standardy wprowadzane przez linie lotnicze podczas odpraw. Proszę zapoznać się z obecnymi ograniczeniami poszczególnych linii lotniczych, aby uniknąć dopłat.
MAKSYMALNE ZEWNĘTRZNE WYMIARY I WAGA DOPUSZCZALNE W KLASIE EKONOMICZNEJ