Skontaktuj się z nami

NAYAN NV i Lipault z przyjemnością odpowiedzą na Twoje pytania i uwagi. Wybierz temat zapytania

Mam pytanie dotyczące Części Zamiennych, Zamków i Kluczy.

Napisz do nas:

Chciałabym skontaktować się z działem sprzedaży w sprawie oferty produktowej (B2B).

Napisz do nas:

Chciałabym skontaktować sie z Biurem Obsługi Klienta w sprawie mojego zamówienia internetowego

Skontaktuj się z Obsługą Klienta:

Godziny Pracy Biura :
Poniedziałek - Piątek : 9.00 – 18.00
Prosimy o podanie numeru zamówienia lub numeru konta, który otrzymałaś w momencie składania zamówienia lub w wiadomości email.

FAQ :
Q: Czy mogę zamówić product, którego nie ma w sklepie internetowym?
A: Niestety, w tym momencie nie jest to możliwe.
Q: Kiedy otrzymam moje zamówienie?
A: Zaloguj się na swoje konto klientaby uzyskać numer śledzenia przesyłki lub zajrzyj do wiadomości email z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.
Q: W jaki sposób mogę zwrócić walizkę?
A: Zajrzyj na stronę Wysyłka i Zwroty w celu uzyskania szczegółowych instrukcji.

Posiadam produkt marki Lipault i mam dotyczące go pytanie

Napisz do nas: